Voler tocar el cel amb la mà

Voler tocar el cel amb la mà
Nois de la Torre, Jean Segovia.

15/1/15

Final de trajecte

Volia donar les gràcies a la gran abundància de visites que ha tingut el meu blog. Ha estat un projecte de primer de carrera molt enriquidor tot i que sense el meu toc personal. Tot i això, he disfrutat molt fent-lo i rebre critiques constructives de persones que m'han corregit allò que tenia malament.He après a profunditzar molt més en temes que, a nivell personal, et creus que en saps i no.

Per altra banda, tinc el propòsit de continuar la meva tasca en els blogs però de caire més subjectiva i, potser, en una altra plataforma. Potser sigui dels castells o potser no o potser tingui alguna vinculació o alguna esmena important. De totes formes, toca descansar i centrar-se amb els exàmens. Un cop els acabi tindré temps per pensar en el tema del nou blog. Ja aniré informant.

No hay comentarios: