Voler tocar el cel amb la mà

Voler tocar el cel amb la mà
Nois de la Torre, Jean Segovia.

12/10/14

PRESENTACIÓ

Benvinguts al blog d'actualitat castellera que us posarà al dia de tot el món casteller. 

Primerament em presento, em dic Sílvia Muñoz Martin i soc estudiant de Periodisme de la Universitat Autònoma de Barcelona. El motiu principal de la creació d'aquest blog és com a projecte de treball de l'assignatura Escriptura en premsa.
Silvia Muñoz, Nois de la Torre 4/10/14 
Us preguntareu el perquè de l'elecció d'aquesta temàtica, oi. Doncs bé, bàsicament he escollit el món casteller perquè soc castellera a la colla Nois de la Torre de la localitat de Torredembarra, Tarragona. Em vaig endinsar ara fa ja cinc anys i la veritat que aquesta immersió m'ha deixat captivada. Tret d'aquest principal motiu, ja que considero que tinc suficients coneixements com per poder desenvolupar aquest tema sense cap tipus de dificultat, també he de dir que els castells són actualitat i molt popularitzats a nivell mundial, per tant, un segon motiu pel qual ha estat la meva decisió és que aquest blog pot servir per fer arribar a tots aquells que no tenen gaires coneixements sobre els castells puguin captivar-se de la manera que jo ho vaig fer fa anys.  

Nois de la torre, Jean Segovia
Nois de la Torre 6/7/14
En aquest blog estareu informats, setmanalment, de tot el que succeïx dins del món casteller i tota la seva cultura. Parlarem de les diades que es duen a terme els caps de setmana, narrarem les més destacades, publicaré entrevistes a personatges importants amb gran trajectòria que poden aportar grans coneixements, seguiré de primera mà els assajos d'algunes colles i la seva evolució, tractaré temes destacats amb relació els castells així com la relació amb el procés independentista, el perquè de la seva influència multitudinària, la seva història de més de dos - cents anys, etc.

Castellerament parlant, estem en un moment que cada vegada les colles ens sorprenen amb castells innovadors, impossibles i sorprenents. És per això que m'agradaria que tots aquells que els hi agradi, interessi o tinguin curiositat s'animin a submergir-se i experimentin aquest univers ple d'ensenyaments morals.

Sota la meva experiència, els castells m'han ensenyat milers de lliçons morals i m'han transmès una gran quantitat de sentiments, emocions i sensacions inexplicables. 

És per aquest motiu que vull fer arribar a tots als lectors/es el meu petit gra de sorra i difondre els missatges, notícies i esdeveniments de aquest univers.



No hay comentarios: